Reklamace

Na většinu námi prodávaného zboží je poskytován záruční i pozáruční servis na adrese: Na Bílé 1142, 56501 Choceň

Záruční servis - Podmínky

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a její délka je stanovena občanským a obchodním zákoníkem.

Záruka se nevztahuje na závady způsobené nevhodným zacházením a na běžné opotřebení způsobené používáním.

 

 

Reklamace Makita:


zaslat stroj včetně kopie faktury, telefonního kontaktu, popisu závady a zpáteční adresy na adresu:

Schipro, s.r.o.
Na Bílé 1142
56501 Choceň

Lze využít bezplatné zaslání reklamace . Kontaktujte telefonicky, nebo emailem a bude vygenerován štítek pro přepravce.


Reklamace Bosch:


Buď zaslat na naši prodejnu, nebo využít bezplatné služby Bosch
viz. odkaz níže a odeslat stroj do servisu z místa Vašeho bydliště. Po vyplnění příslušných formalit

Bosch pro produkt pošle přepravní službu na Vaši adresu.

https://www.bosch-professional.com/cz/cs/repair-form/professional/desktop/get/repairForm.htm

 

Reklamace DeWALT


Buď zaslat na naší prodejnu, nebo využít bezplatné služby DeWALT
Viz.odkaz  níže lze objednat přepravu do servisniho střediska.
www.bandservis.eu/a-26-objednavka-prepravy.html



Podle zákona musíme reklamaci vyřešit do 30 dnů, ale většinou proces netrvá déle než dva týdny. V případě, že by se u reklamovaného zboží vyskytl nějaký problém, budeme Vás informovat a domluvíme se na dalším postupu.


Pokud je u reklamovaného zboží nutno provést úkony jako jsou vyčištění, pravidelná údržba atd., potřebné ke zjištění závady, je tato služba zpoplatněna automaticky, max. však do částky nepřekračující 30% z ceny zboží.
V případě, že se u reklamovaného zboží objeví nebezpečná závada (např. naseklý napájecí kabel), nepřekračující však 30% z ceny výrobku, automaticky ho servisní středisko opravuje.